| View previous topic :: View next topic |
| Author |
Message |
lukdedeckers Site Admin
|
Posted: Sat Sep 27, 2008 9:53 am Post subject: Rouwregister Bieke Roefs (update ivm uitvaart)
|
|
|
Beste Vrienden,
Het spijtige nieuws is ons ter ore gekomen dat Bieke Roefs is heengegaan afgelopen woensdag op donderdag nacht.
We stellen (in dit forum) een plaatsje open om, voor koorleden die het wensen, een medeleving of bericht achter te laten voor haar en haar familie.
Bieke Roefs was al actief in 2000 als koorlid bij Fine Fleur. Ze heeft verscheidene jaren meegezongen tot het noodlot toesloeg en ze erg ziek werd.
Ondanks haar optimisme en strijdvaardigheid is ze toch van ons heengegaan.
Ze was een Bloem van een vrouw, goedlachs, in de fleur van haar leven.
Voor de mensen die ze achter laat, haar echtgenoot Fred, haar 4 kinderen, haar familie willen we hier graag ons medeleven betuigen.
Veel sterkte gewenst aan diegene die achterblijven.
Aan Bieke: Rust zacht aan de overkant, we zullen je blijven gedenken en herinneren.
Luk
ps de medelevingen en berichten zullen overgemaakt worden aan de familie.
De dienst vindt plaats op zaterdag 4 oktober in de OLV-kerk te Vosselaar (Turnhout) om 11u30. Er is gelegenheid tot groeten vanaf 11u00.
Er is tevens een gebedsdienst voorzien op vrijdag 3 oktober om 19u00, eveneens te Vosselaar.
Last edited by lukdedeckers on Mon Sep 29, 2008 12:43 pm; edited 10 times in total |
|
| Back to top |
|
 |
Anneke babelaar
|
Posted: Sat Sep 27, 2008 9:56 am Post subject: Veel te vroeg
|
|
|
Op deze zonnige herfstdag valt ineens een grote schaduw. Mijn oprechte deelneming aan al wie ze in verdriet en pijn achterlaat.
Anneke |
|
| Back to top |
|
 |
Kristin babelaar
|
Posted: Sat Sep 27, 2008 11:17 am Post subject:
|
|
|
Wat een droevig nieuws! Sterkte en veel moed om dit verlies te verwerken.
mvg, Kristin |
|
| Back to top |
|
 |
nathalie Groentje
|
Posted: Sat Sep 27, 2008 2:08 pm Post subject:
|
|
|
Beste familie en vrienden van Bieke,
Mijn oprechte deelneming en moge de Here God u veel sterkte geven om dit zware verlies te kunnen dragen, wetende dat dit afscheid niet voor altijd is maar dat u haar eens zult wederzien want dat heeft Gods woord ons beloofd.
Nathalie Verfaillie |
|
| Back to top |
|
 |
katrien de vos Guest
|
Posted: Sat Sep 27, 2008 2:19 pm Post subject: bieke
|
|
|
Beste familie van Bieke,
ik wens jullie heel veel sterkte bij het verwerken van dit zware verlies.
Ik woon sinds jaunari in Vosselaar en kwam al snel via buren met kinderen op Biekes school dit vreselijke nieuws ter ore.
Ik leef erg met jullie mee.
Hopelijk vinden jullie genoeg steun bij elkaar, laat ze in gedachte verder leven...
Oprechte deelneming
Katrien Vermierdt-De Vos
Leeuwerikstraat 18
2350 Vosselaar |
|
| Back to top |
|
 |
Nele Coen Guest
|
Posted: Sat Sep 27, 2008 2:32 pm Post subject:
|
|
|
Onze oprechte deelneming. Veel sterkte om dit grote verlies te verwerken.
Nele en Arduïn, Thorsten en Elias |
|
| Back to top |
|
 |
An Segers Guest
|
Posted: Sat Sep 27, 2008 4:40 pm Post subject: Veel sterkte
|
|
|
Ondanks het al een tijdje geleden is dat ik nog heb kunnen deelnemen, is Bieke me zeker bijgebleven en ik ben er zeker van dat dit geldt voor iedereen die deel uitmaakt van FF.
Heel veel sterkte.
An |
|
| Back to top |
|
 |
Guest
|
Posted: Sat Sep 27, 2008 8:28 pm Post subject:
|
|
|
Mijn oprechte deelneming.
Ik wens de familie heel veel sterkte toe in deze moeilijke dagen.
Ik zal me Bieke altijd blijven herinneren als een vrolijke en altijd lachende jongedame.
Renilde Verreydt |
|
| Back to top |
|
 |
Sofie Rillaerts Guest
|
Posted: Sun Sep 28, 2008 9:30 am Post subject: veel sterkte
|
|
|
Hierbij wil ik de familie en vrienden van Bieke heel veel sterkte toewensen in deze moeilijke periode.
Bieke, rust zacht! Je was het zonnetje in huis, die steeds de backstage en het podium wist op te fleuren! Ik zal je nooit vergeten!
Groetjes,
Sofie |
|
| Back to top |
|
 |
Johan & Swati Guest
|
Posted: Sun Sep 28, 2008 11:09 am Post subject:
|
|
|
Onze oprechte deelneming aan de familie van Bieke, die haar veel te vroeg moest laten gaan.
Veel sterkte!
Johan Peeters
Swati Van Hoof |
|
| Back to top |
|
 |
jodelo Groentje
|
Posted: Sun Sep 28, 2008 6:14 pm Post subject:
|
|
|
Onze oprechte deelneming aan de familie van Bieke, en veel strekte toegewenst in deze moeilijke periode.
Jo Boullart
Pegie Verschaeren |
|
| Back to top |
|
 |
pdcleyn Site Admin
|
Posted: Mon Sep 29, 2008 7:49 am Post subject:
|
|
|
Samen met Bieke hebben wij tijdens onze laatste promsreeks nog een dag doorgebracht in Rotterdam. 't Was een heel fijne dag, waar ik nog levende herinneringen aan heb.
Ik hoop dat haar man en kinderen zich ook kunnen optrekken aan warme herinneringen aan haar tijdens deze moeilijke periode en dat zij hen op die manier in de toekomst ook een hart onder de riem kan steken.
Hoe kort ik ze ook maar kende, ze leek me niet iemand die bij de pakken bleef zitten. Ik wens de familie dan ook haar gedrevenheid toe om hier samen door te raken.
Peter De Cleyn
Tineke De Tender |
|
| Back to top |
|
 |
Evelien Guest
|
Posted: Mon Sep 29, 2008 10:31 am Post subject:
|
|
|
Ik wens Bieke's man en kinderen, de familie, vrienden, collega's... die Bieke hier achterlaat heel veel moed en sterkte bij de verwerking van dit verlies.
Haar optimisme op weg naar en tijdens de repetities, maar ook haar manier om van het leven te genieten zullen me altijd bijblijven.
Evelien Vermeiren |
|
| Back to top |
|
 |
lukdedeckers Site Admin
|
Posted: Mon Sep 29, 2008 10:56 am Post subject:
|
|
|
Vanwege Karin vanden Bussche
Dank om dit droevig bericht kenbaar te maken, anders wist ik dit niet. Het zal voor hen heel zwaar zijn, maar ‘wéét dat God niets van ons vraagt dat we niet aankunnen’. Al lijkt dat soms wel zo.. Ik wens de familie en de kinderen véél sterkte toe!
Groeten,
Karin vanden Bussche |
|
| Back to top |
|
 |
Guest
|
Posted: Mon Sep 29, 2008 10:58 am Post subject: rouwregister Bieke
|
|
|
Bij deze wil ik de ganse familie Roefs mijn zeer innige deelneming betuigen bij het droevige overlijden van Bieke. Een paar keer ben ik haar komen ophalen in Vosselaar om samen naar de repetitie te rijden. Het was een zeer levenslustige vrouw.
Ik wens de familie heel veel sterkte en goede moed bij het verwerken van dit verlies.
Katrien Vervondel
Kerkstraat
2360 Oud-Turnhout |
|
| Back to top |
|
 |
|