leden.fine-fleur.com Forum Index leden.fine-fleur.com
Fine Fleur Leden Forum

CalendarCalendar   FAQFAQ   SearchSearch   MemberlistMemberlist   UsergroupsUsergroups   RegisterRegister 
 ProfileProfile   Log in to check your private messagesLog in to check your private messages   Log inLog in 

Calendar
Bericht van Fred en de kinderen

Post new topic   Reply to topic    leden.fine-fleur.com Forum Index -> Rouwregister Bieke Roefs
View previous topic :: View next topic  
Author Message
lukdedeckers
Site Admin

PostPosted: Mon Sep 29, 2008 12:42 pm    Post subject: Bericht van Fred en de kinderen Reply with quote

Beste koorleden,
Hierbij wil ik graag een bericht van Fred delen, met enkele vragen naar jullie toe.
Voor diegene die hen van nabij kenden, neem contact op met Fred.
Voor de anderen kan je alles naar mijn gekende adres doorsturen.
Bedankt in naam van Fred en z'n gezin.
Luk

Dag Luk,

Toevallig zit ik nu net aan m'n computer (voor het eerst sinds lang) en hartelijk dank voor je woorden. Via Jan zul je normaal gesproken nog wel een brief ontvangen in verband met de begrafenis, maar ik kan nu al zeggen dat de gebedswake vrijdag door zal gaan (om 19:00 uur) en de dienst zelf op zaterdag om half 12. Er is echter al iets waar jullie mij en m'n kinderen een plezier mee zouden kunnen doen. Om de herinnering hoog te houden en later ook nog te kunnen laten zien waar Bieke ook mee bezig is geweest zou ik het op prijs stellen als jullie konden helpen mij de feiten (data etc.), maar zeker ook anekdotes rond Bieke haar deelnames aan Fine Fleur te laten weten. Alles is welkom. Ik weet dat ze bij velen bekend stond omdat ze precies "altijd" zwanger was Smile. Er moeten ook zeker foto's (en liefst filmpjes of eventueel klankopnamen) bij haar collega koorleden in het bezit zijn waar ze misschien bij op staat.
We zouden het zeer op prijs stellen indien jullie dit ons kunnen bezorgen. Het is inderdaad mijn bedoeling haar "levend" te houden in de verhalen voor mijn kinderen. Ze was mijn soulmate, grote liefde, steun en toeverlaat. Zonder overdrijven mijn alles. Hoe nu zonder haar verder is iets wat ik niet kan maar toch zal moeten. In ieder geval bedankt voor de fijne tijd die ze bij jullie heeft mogen beleven. Ze is altijd een trots lid van Fine Fleur gebleven.

Groetjes,
Fred en Bieke
Back to top
View user's profile Send private message Visit poster's website
Post new topic   Reply to topic    leden.fine-fleur.com Forum Index -> Rouwregister Bieke Roefs All times are GMT + 2 Hours
Page 1 of 1

Jump to:  
You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot vote in polls in this forum
You cannot post calendar events in this forum
You cannot attach files in this forum
You cannot download files in this forum